اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰


افرادی زیادی برای سفر های تجاری و یا تفریحی از اجاره ماشین استفاده می کنند، اجاره ماشین هنگامی که شما هیچ اتومبیلی در اختیار ندارید و یا در دست تعمیر می باشد، کاربردی است. اجاره خودرو ارزان مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

مزایای اجاره ماشین

 

BENZ E250

سفر در تعطیلات: برای رفتن به سفرهای خانوادگی اجاره ماشین توصیه می شود زیرا استفاده از خودروهای شخصی مشمول هزینه های مربوط به استهلاک خودرو می شود که می توانید از این امر جلوگیری کنید.

اجاره خودروی لوکس: گاهی برای بالا بردن موقعیت اجتماعی تان، اجاره خودروهای لوکس کاربرد فراوانی دارند، از خودروهای لوکس در ترانسفر فرودگاهی برای مهمان های ویژه تان می توانید استفاده کنید.

محدود نبودن به مکان و زمان: با اجاره ماشین می توانید از محدود بودن به زمان و مکان مسفرت خلاص شوید و استقلال کامل داشته باشید.

 

معایب اجاره ماشین

 

قیمت: اجاره ماشین باعث زیاد تر شدن هزینه های سفر می شود که احتمال منصرف شدنتان وجود دارد.

خطر: زمانی که شما یک خودرو اجاره می کنید بایدد تمامی حوادث و خطرات احتمالی از جمله: تصادفات جاده ای و جرایم احتمالی را در نظر داشته باشید.

پارکینگ: برخی افراد به دلیل نداشتن پارکینگ از اجاره ماشین منصرف می شوند چون جای مطمئنی برای نگهداری از اتومبیل رنت شده در نظر ندارند و همچنین پارکینگ هتل ها بسیار گران می باشد.



منابع: 

  • ۹۷/۰۸/۱۴
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی