اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین لوکس در دبی

وقتی به خودروهای لوکس فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ لیست ماشین‌های لوکس سعادت رنت در رده بهترین خودروهای موجود است. این خودروها با عالی‌ترین کیفیت فنی ، فضای داخلی عالی و راحت به مشتریان خدمات رسانی می‌کند.

درست است که ماشین‌های لوکس هزینه اجاره بالاتری دارند اما با توجه به کیفیتی که از خودرو دریافت می‌کنید، ارزش آن  را دارد.

برای اجاره ماشین لوکس در دبی از سعادت رنت می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت شرکت خودرو مورد نیازتان را رزرو کنید. خودروهای لوکس سعادت رنت در مدل های مختلف و قیمت های باورنکردنی آماده خدمات رسانی به شما است.

دبی یکی از شهرهای لوکس و پرزرق و برق  دنیا است. اگر در خیابان‌های دبی راه بروید هیچ خودرو مدل پایینی نمی بینید. در کنار این خودروهای لوکس قیمت خودرو نیز بسیار مناسب است. به همین دلیل هزینه اجاره خودرو لوکس در این شهر برای شما مناسب‌تر از اجاره خودرو در ایران خواهد بود.

خودروهای لوکس موجود در سعادت رنت در مدل‌های مختلف تویوتا،شورلت،هیوندای و ..... قابل رنت می‌باشند. اما شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودروهای لوکس در دبی چیست؟

با سعادت رنت به راحتی ماشین لوکس در دبی کرایه کنید

سعادت رنت به عنوان یکی از شرکت‌های بین المللی در زمینه رنت خودرو چندسالی است که نمایندگی فعالی در دبی راه اندازی کرده است. دفتر دبی در فروشگاه مرکزی این شهر واقع شده است. شما قبل از سفر خود از هرجایی از ایران و یا خارج از کشور می توانید برای شهر دبی ماشین رنت کنید.

برای اجاره خودرو در دبی نیاز به حضور شما در دفتر دبی و یا دفتر مرکزی ایران نیست. سایت شرکت این امکان را فراهم آورده تا با رزرو کاملا آنلاین به راحتی خودتان ماشینی که می خواهید را رزرو کنید.

 امکانات سعادت رنت برای اجاره ماشین لوکس در دبی 

سعادت رنت این فرصت را برای شما فراهم آورده  تا خودروهای لوکس و اسپورت را اجاره کنید. اگر دوست دارید سوار بر مازراتی یا فراری شوید، این خودروهای لوکس با قیمت‌های نسبتا مناسبی در دسترس هستند.

  • اگر در هر ساعتی از شبانه روز  خودرو دچار مشکل شد می توانید با نماینده ما در دبی تماس گرفته و راهنمایی دریافت کنید
  • در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید در سایت شرکت خودرو رنت کنید
  • ما در هرجایی که بخواهید خودرو را به شما تحویل می‌دهیم.
  • شرکت برای عزیزانی که بیشتر از 7 روز در دبی ماشین اجاره کنند تی شرتی به یادگار هدیه خواهد داد.
  • ماشین‌ها در حد نو، صفر و کارواش شده به شما عزیزان تحویل داده می‌شوند

اجاره خودرو لوکس

مدارک لازم برای اجاره ماشین لوکس در دبی

برای اجاره خودرو لوکس در دبی نیاز به ارائه مدرک دارید. شرایط فراهم شده برای اجاره ماشین در دبی بسیار راحت و آسان بوده و به گونه ای در نظر گرفته شده که برای همه قابل دسترس باشد. اگر مشتری همیشگی ما باشید می‌دانید بعد از اولین رنت ماشین از سعادت رنت شما دیگر نیاز به ارائه مدارک ندارید و مشتری قابل اعتماد ما خواهید بود.

پس از آنکه مدارک لازم را فراهم کردید ابتدا از طریق سایت رزرو خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و سپس در پنل کاربری خود، مدارک مورد نیاز را آپلود نمایید یا از طریق واتس اپ مدارک‌تان را همراه با کد پیگیری رزرو برای کارشناسان ما ارسال کنید.

•    تصویر گواهینامه بین المللی

•    تصویر ویزا

•    تصویر پاسپورت

مدارک لازم و مراحل گرفتن گواهینامه بین المللی چیست ؟

مسافرینی که علاقه مند به رانندگی در کشورهای دیگر هستند حالا  یا با ماشین شخصی و یا با ماشین‌های اجاره‌ای باید قبل از سفر خود گواهینامه بین المللی بگیرند. اما اینکه چگونه می‌توان این گواهینامه را دریافت کرد و یا چند روز طول می کشد و مدارک مورد نیاز آن چه هست می توانید دز مقاله پایین به صورت کامل آن را مطالعه کنید.

 

گواهینامه بین المللی

اجاره ماشین لوکس در دبی

سعادت رنت شرکت معتبر با مجوز رسمی در زمینه اجاره خودرو

اگر قصد سفر به دبی را دارید و دوست دارید رانندگی با ماشین‌های لوکس را تجربه کنید جای درستی آمده اید. در سعادت رنت می‌توانید ماشینی را انتخاب کنید که هم با کیفیت بوده و هم با سلیقه شما مطابقت دارد. در سعادت رنت می توانید  یک خودرو لوکس و مجلل در هرمکانی از دبی  تحویل بگیرید.

ما در سرتاسر شهر، از جمله فرودگاه بین‌المللی، ابوظبی، شارجه و ... حضور داریم.ما با بیش از 10 ها خودرو اجاره ای در حال افزایش خودروها در مدل های مختلف هستیم.

مجموعه ماشین‌های سعادت رنت به قدری متنوع هستند  که مطمئن هستیم وقتی سایت ما را بررسی می‌کنید، خودرو مناسبی را پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازهای شما باشد.

اجاره لندکروز با بهترین قیمت ، ماشین با بیمه تحویل داده می‌شود

شرایط اجاره ماشین لوکس در دبی

  • حداقل مدت اجاره در دبی 3 روز است
  • هزینه ترانسفر در هرجایی از دبی 50 درهم می‌شود در صورت عودت و دریافت خودرو در شعبه هزینه ترانسفر رایگان خواهد بود.
  • هزینه عوارض جاده‌ای در دبی به عهده خود مشتری است. در بزرگ راه شیخ زاید دوربین‌های موجود برای هر تردد 5 درهم هزینه سالک برای شما ثبت می‌کند که هزینه آن از دیپوزیت شما کسر می‌شود.
  • خودرو با باک بنزین پر به شما تحویل داده میشه و در برگشت نیز با بنزینی به همان اندازه از شما دریافت می‌شود در صورت کسری بنزین هزینه تفاوت آن از شما دریافت خواهد شد.
  • برای مدارک خودرو، در زمان تحویل  برگه قراردادی با اطلاعات کامل خودرو به شما داده می‌شود که مدارک خودرو را دارد و همیشه باید به همراه خود داشته باشید.
  • شما می‌توانید با ماشین‌های اجاره‌ای به ازای هرروز  250 کیلومتر رانندگی کنید.در صورتی که بخواهید بیش ازاین میزان در یک روز با خودرو رانندگی کنید هزینه کیلومتر مازاد از شما دریافت خواهد شد.
  • شما می‌توانید دیپوزیت خودروهای اجاره‌ای را به صورت درهم و یا ریال پرداخت کنید.
  • تمامی خودروها در زمان تحویل کارواش شده و ضد عفونی می شوند
  • طبق قانون دبی تحویل و عودت خودروهای اجاره‌ای باید در مکان های مخصوصی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است انجام شود. در ضمن در صورتی که می‌خواهید خودرو را در فرودگاه تحویل گرفته و یا عودت دهید حتما باید در پارکینگ رنت خودرو انجام شود در صورتی که به لاین اصلی بروید پلیس دبی شما را  درهم جریمه خواهد کرد.
  • تمامی خودروهای لوکس سعادت رنت تحت پوشش کامل‌ترین بیمه هستند
  • در صورت تصادف حتما باید با پلیس تماس گرفته و پس از حضور در محل حادثه تیکت دریافت کنید. اگر تیکت پلیس نداشته باشید بیمه به هیچ عنوان به شما خسارت پرداخت نخواهد کرد.
  • بیشتر خیابان‌های دبی دارای هزینه پارکینگ هستند. برای پرداخت هزینه باید شماره پلاک خودرو به همراه شماره تابلو پارکینگ را به7275 پیامک کنید. هزینه پارکینگ بعد از پیامک از شارژ تلفن همراه شما کسر خواهد شد. این هزینه را باید قبل از ورود به پارکینگ بپردایزد در غیر این صورت جریمه خواهید شد.
  • نوشیدن مشروبات الکلی و یا حالت مستی در رانندگی مجازات زندان و جریمه نقدی دارد
  • در صورت درخواست شما، یک متصدی فارسی زبان خودرو را به شما تحویل خواهد داد. این فرد تا پایان اقامت شما در دبی به صورت 24 ساعته و بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای پاسخگو و راهنمای شما خواهد بود.
  • ۰۱/۰۹/۱۹
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی