اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش با یکی از خودروهای محبوب و لوکس رنت کنیم آشنا خواهیم شد. این خودرو  شاسی بلند همان طور که مشاهده می کنید فضای داخلی بسیار تمیز و به روزی داشته و در رنگ مشکی قابل رنت است. اجاره لندکروز بسیار محبوب و پرطرفدار است. 

این خودرو در دسته ماشین های محبوب رنت کنیم قراردارد به همین دلیل برای رزرو حتما چند روز زودتر موجودی خودرو را چک کنید.

اجاره لندکروز در تهران

امکاناتی نظیر :کروز کنترل، ریموت استارتر، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، تعلیق KDSS، کرال کنترل، رادار نقطه کور، ارتفاع نور اتوماتیک، وینچ جلو و عقب، سنسورهای پارک در دو انتها، رادارهای جانبی جلو به صورت سفارشی، توزیع نیروی ترمز EBD، چراغ شوی، چراغ جلو از نوع بای زنون، فرمان هیدرولیک جزو مزایای اجاره تویوتا لندکروز محسوب می شود. تویوتا لندکروز به دو صورت با راننده و بدون راننده در دسترس است. شما می توانید این خودرو را در تهران به صورت روزانه ، ماهانه و یا بلند مدت اجاره کنید. برای اجاره لندکروز در تهران به صورت بلند مدت می توانید از تخفیف ویژه ای که شرکت برای این خودرو در نظر گرفته است بهره مند شوید.

البته با رنت با راننده  بسیار آسان بوده و نیار به هیچ مدرکی نداشته. در صورت اجاره خودرو در تهران با شعبه ما در تماس باشید و لندکروز را بدون راننده کرایه کنید.

اجاره تویوتا لندکروز بدون راننده

اجاره لندکروز در تهران به صورت بدون راننده دارای حداقل تعداد روز اجاره ۳ می باشد. به این صورت که کمتر از ۳ روز خودرو اجاره داده نمی شود در صورت نیاز به کمتر از سه روز باید با کارشناسان ما هماهنگ باشید.
خودروهای بدون راننده خارجی  دارای مسافت مجاز روزانه ۲۰۰ کیلومتر می باشد. لازم به ذکر است که خودروها تحت پوشش بیمه بدنه می باشد.

برای مشاهده قیمت اجاره خودرو بدون راننده می توانید به روی لینک کلیک کنید.

 چند روز قبل از تحویل خودرو باید با شرکت رنت کنیم تماس بگیرید و به مدت دلخواه تویوتا لندکروز را رزرو کنید. اجاره لندکروز به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه می باشد. تحویل و عودت لندکروز در مکان های درخواستی مشتری در تهران و شهرستان ها امکان پذیر می باشد. هزینه تحویل و عودت خودرو در محل سکونت نیز بر عهده مشتری است.

امکانات رفاهی تویوتا لندکروز

آینه ی برقی الکتروکرومیکی،گرمکن و سردکن،سنسورباران و نور،صفحه ی نمایش روی سقف،کروز کنترل و رادار،دو باک بنزین،ایربگ های جانبی و پرده ای و دیگر آپشن های رفاهی که سفر شمارا دلنشین تر می کند.

مشخصات خودرو لندکروز در رنت کنیم:

• تنوع رنگی در دو رنگ سفید و مشکی
• خودروی مدل سال ۲۰۰۸ – ۲۰۰۷ (تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ بسیار زیبا می باشد)
• سرویس کارواش رایگان قبل از تحویل خودرو
• بالاترین سطح کیفیت  فنی
• پوشش بیمه کامل
• شرایط آسان برای اجاره
• دارای امنیت برای راننده و سرنشینان
• دارای امکانات رفاهی

با استفاده از بیمه طلایی رنت کنیم می توانید لنکروز را بدون محدودیت کیلومتری رزرو کنید. قیمت اجاره لندکروز بدون راننده نسبت به سایر شرکت های اجاره خودرو بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. توجه داشته باشید برای انجام امور تشریفاتی انتخاب خودروی لندکروز بهترین گزینه می باشد. لندکروز یک خودروی فول سایز شناخته می شود. لندکروز جزو خودروهای لوکس رنت کنیم می باشد. شما می توانید با رنت لندکروز بدون راننده یک سفر خانوادگی و حتی دوستانه را نیز تجربه کنید.

شرایط بیمه اجاره لندکروز

تمامی خودروهای بدون راننده رنت کنیم دارای بیمه پایه هستند. بیمه موجود در شرکت در به سه نوع پایه ، متوسط و طلایی تقسیم می شوند. جدول بیمه ها برای هر خودرو در زیر آماده است برای اطلاع بیشتر حتما مطالعه کنید.

شرایط اجاره تویوتا لندکروزر بدون راننده

۱- چک به مبلغ خودرو برای ضمانت، که هنگام عودت خودرو به مشتریان عزیز عودت داده می شود.

۲- ارائه فیش حقوقی و معرفی نامه با سربرگ رسمی شرکت یا جواز کسب یا روزنامه رسمی شرکت.

۳- ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ودیعه که مبلغ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان آن نزد شرکت بابت استعلام خلافی می ماند و بعد از ۳۰ روز در صورت ثبت تخلف ما به التفاوت آن به حسابتان واریز می شود در غیر این صورت کل ۱,۰۰۰,۰۰۰ به حسابتان واریز می شود.

۴- محدودیت کیلومتر روزانه ۲۰۰ کیلومتر میباشد که در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه میگردد.

برای مشاهده شرایط کامل اجاره لندکروز کلیک کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

شرایط اجاره تویوتا لندکروز با راننده

در خدمات اجاره ماشین با راننده نیازی به ارائه هیچ گونه ضمانت و مدارکی نمی باشد.تمام مسئولیت های خودرو اعم از خسارت ناشی از تصادف، جرایم رانندگی و سرقت خودرو  بر عهده راننده می باشد. شما می توانید به راحتی تنها با یک تماس و پرداخت هزینه در لحظه خودرو مورد نیازتان را بدون هیج مدرک و ضمانتی رنت کنید. 

اجاره خودرو لندکروز با راننده

اجاره لندکروز با راننده با حداقل زمان ۱۰ ساعت در تهران و در سایر شهر ها همراه با یک راننده مجرب و مسلط به امور تشریفاتی به متقاضیان خدمات رسانی می شود. اجاره خودرو لندکروز با راننده با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در شرکت رنت کنیم قابل اجاره می باشد. قیمت اجاره ماشین لندکروز با راننده با راننده به صورت ساعتی محاسبه می شود. برای رنت لندکروز با راننده می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خودرو را اجاره کنید.

مشخصات خودرو تویوتا لندکروز در رنت کنیم:

  • موجود در رنگ سفید، مشکی
  • خودروی مدل سال ۲۰۱۵
  • سرویس کارواش رایگان قبل از تحویل خودرو
  • حاوی باک پر
  • بالاترین سطح کیفیت فنی
  • دارای فضایی بزرگ در صندوق برای چمدان ها

شرایط اجاره ماشین عروس تویوتا لندکروزر

 

اجاره ماشین عروس به صورت  با راننده و بدون راننده، خدمات رسانی می شود.  اجاره ماشین عروس بدون راننده نیاز به ارائه مدارکی از سوی اجاره کننده خودرو می باشد. اجاره ماشین عروس با راننده نیاز به ارائه هیچ گونه مدارکی ندارد. تمام مسئولیت های خودرو با راننده اعم از خسارت ناشی از تصادف، جرایم رانندگی و سرقت خودرو  بر عهده راننده می باشد.

 

شرایط اجاره ماشین عروس هیوندای النترا بدون راننده

۱- چک یا سفته به ارزش یک سوم مبلغ خودرو برای ضمانت، که هنگام عودت خودرو به مشتریان عزیز عودت داده می شود.

۲- اجاره ماشین عروس از ساعت ۹ صبح الی ۱۲  شب (۱۵ ساعت در روز) می باشد.

۳- نرخ هرساعت مازاد ارائه شده در اجاره ماشین عروس متغیر می باشد.

۴- درصورت خارج شدن از محدوده شهری تهران با توجه به مدل ماشین انتخاب شده، مبلغی به عنوان خروجی از تهران محاسبه می گردد.

۵- نماینده مجموعه رنت کنیم تا پایان مراسم در یک خودروی دیگر همراه کرایه کننده اتومبیل خواهد بود و ناظر می باشد. 

  • ۰۱/۰۲/۰۴
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی