اجاره خودرو

پیوندها

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

car rental in dubai

If you are planning to travel to Dubai, you can count on us for your car rental in Dubai services. Saadatrent as one of the leaders of car rental services in this city is here to offer you your desired car at the lowest price and all the facilities you need.

we provide easy terms and conditions for you to hire your car and have an easy and comfortable trip in this city. you can choose any car you want from the wide variety of cars in our fleet and pick it up at any time and at any place you want.

all you can do is contact us right now!

car rental in Dubai

 

write: masoud damghani

  • ali zamani
  • ۰
  • ۰

اجاره سانتافه نیو

اجاره خودرو سانتافه در تهران و شهرستان ها به صورت با راننده و بدون راننده موجود می باشد. قیمت های درج شده در قسمت بالا برای بدون راننده بوده و بصورت ماهیانه هفتگی و روزانه کرایه داده می شود. اجاره سانتافه بدون راننده کمتر از 3 روز امکان پذیر نمی باشد.اگر قصد اجاره هیوندای سانتافه را دارید حتما چند روز قبل با ما در تماس باشید. تمامی ماشین های موجود در بخش اجاره ماشین بدون راننده دارای بیمه کامل بوده و مکان هایی که مشتریان میتوانند خودرو را تحویل و یا عودت بدهند شامل: دفترمرکزی تهران، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه شیراز و همچنین محل سکونت یا هتل خود در شهر تهران می باشد.

اجاره سانتافه در تهران و شهرستان ها به دلیل امکانات و هزینه اجاره مقرون به صرفه جزو خودروهای پرکاربرد اجاره خودرو است. اجاره این خودرو در میان مشتریان خارجی نیز بسیار پرطرفدار می باشد.

برای اجاره سانتافه بدون راننده باید چند روز قبل با شرکت تماس گرفته و خودرو را رزرو کرده تا از بخش موجودی شرکت خارج شده و در رزرو شما قرار گیرد. برای رزرو خودرو تمامی اطلاعات شما از جمله زمان اجاره ، تعداد روزهای اجاره و مکان تحویل و عودت خودرو دریافت خواهد شد. متصدی تحویل خودرو در محل انتخابی شما اعزام خواهد شد. عقد قرار داد در محل شرکت به صورت حضوری یا هنگام تحویل خودرو و مدارک انجام خواهد شد. شما به راحتی در هر مکان و هر جای که تشریف دارید از موسسه کرایه اتومبیل سعادت درخواست خودرو کنید.
 

اجاره سانتافه در تهران 

برای اجاره خودرو سانتافه در تهران می توانید از طریق سرویس رزرو آنلاین خودرو را برای تعداد روز و تاریخ مورد نیازتان رزرو کنید. فقط کافی است که مکان تحویل و عودت رزرو را تهران انتخاب کنید. اجاره خودرو سانتافه در تهران بدون هیچ هزینه ای اضافه می باشد. سیستم هندلینگ خوب و امکانات بسیار خوب سانتافه نیو یکی از مهمترین مزیت های این خودرو است. در صورت نیاز به عبور از منطقه طرح ترافیک می توانید در قسمت رزرو و در بخش تجهیزات اضافه طرح ترافیک خریداری کنید. 

اگر به دنبال ارزانترین اجاره خودرو در تهران هستید باید گفت که شرکت سعادت رنت با بیش از 100 ها خودرو ایرانی و خارجی در بین رقبای خود از قیمت های رقابتی پایین تری برخوردار است تنها کافی است که مقایسه کنید.

علاوه بر این متقاضیان اجاره سانتافه در تهران می توانند به صورت ماهیانه یا حتی سالیانه برای سازمان‌ها و ارگان‌های خود ماشین را اجاره کرده و از تخفیف ویژه شرکت بهره مند شوند.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو سانتافه بدون راننده 

  • شرایط سنی مورد نیاز :
    داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

  • گواهینامه رانندگی :

  •         گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

  • مدارک شناسایی مورد نیاز :
    کارت ملی

  • احراز مدرک شغلی :
    گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

    (گواهی شغلی یعنی: فیش حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، یا هر چیزی که نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا کارمند بودن مهم نیست، داشتن شغل مهم است.)

  • ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :
    یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

    پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

    پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

    مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

شرایط بیمه اجاره سانتافه

 بیمه بدنه و شخص ثالث بر روی همه خودروها هست اگر به دنبال بیمه ای کامل تر هستین بیمه کامل CDW و متوسط رو بهتون پیشنهاد میکنیم

خدمات اجاره سانتافه نیو

برای اجاره یک خودرو شاسی بلند ، اجاره ماشین سانتافه نیو یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما است. دلایل اجاره خودرو سانتافه عبارت است از:

  • کلاس خوب ماشین سانتافه نیو در مقایسه با قیمت
  •  سواری و لذت رانندگی به راننده
  •  آرامش برای سرنشینان خودرو
  •  سیستم هندلینگ خوب و امکانات بسیار خوب سانتافه نیو

قیمت اجاره خودرو های بر اساس مدل خودرو متفاوت بوده و اگر رنگ آن هم برای شما مهم است، حتما تماس بگیرید و برای روز مورد نظر از پشتیبانی سایت اقدام به دریافت استعلام کنید. قیمت اجاره سانتافه تابع عواملی نظیر مدت زمان اجاره خودرو قیمت اجاره خودرو های بر اساس مدل خودرو متفاوت بوده و اگر رنگ آن هم برای شما مهم است، حتما تماس بگیرید و برای روز مورد نظر از پشتیبانی سایت اقدام به دریافت استعلام کنید.

 

مشخصات سانتافه نیو 

خودرو هیوندا سانتافه  دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه و کنترل کیفیت هواست. سانتافه جدید از یک مانیتور 4.5 اینچی برای نمایش جزئیات و دستورالعمل ها بهره می برد. همچنین سانتافه جدید دارای سیستم پیشرفته صندلی های جلو و عقب است.
سقف پانوراما، اتوهلد، ترمز درستی برقی، فرمان هوشمند 3 حالته، سیستم صوتی حرفه ای همراه با 2 ساب ووفر، گرم کن های صندلی های عقب و جلو، سرد کنهای صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، مموری صندلی، دنده تیپ ترونیک، دفلاک ، اتوپارک، صندوق برقی.

 

اگر برای مراسم خود به دنبال ماشین عروس سانتافه هستید به صفحه ماشین عروس سعادت رنت مراجعه کنید زیرا شرایط و قیمت های اجاره ماشین عروس سانتافه با خودرو های بدون راننده متفاوت بوده به همین دلیل برای اطلاع باید به این صفحه مراجعه کنید. 

رزرو آنلاین اجاره سانتافه چگونه است؟

برای اجاره سانتافه نیاز به مراحل سختی ندارید کافی است که مراحل زیر را مرحله به مرحله پیش ببرید:

مکان و تاریخ تحویل خود را به صورت آنلاین یا از طریق تلفنی با ایمیل به ما ارسال کنید

خودرو مورد نیاز خود را انتخاب کنید

انتخاب هرگونه تجهیزات یا خدمات اضافی

تکمیل مشخصات رزرو کننده

ارسال پیش فاکتور!

مدارک خودرو را تحویل داده و دیگر خودرو در اختیار شماست

امنیت خودرو سانتافه

سیستم جلوگیری از تصادف در مدل سانتافه اسپرت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. که این امر در ماشین تشریفات و اجاره خودرو و اجاره ماشین با راننده و اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین عروس بسیار مهم بوده در تست به عمل آمده در سرعت‌های 20 و 40 کیلومتر در ساعت این سیستم به راحتی از برخورد خودرو با مانع جلوگیری میکند.

تجهیزات استاندارد ایمنی این مدل از سانتافه شامل سیستم پایداری خودرو همراه با کنترل کننده‌های الکترونیکی و سیستم کنترل کشش، هفت عدد کیسه‌ی هوا، ترمز دیسکی در هر چهار چرخ با ABS و EBD و سیستم کمک ترمز، سیستم‌های کمکی بالارفتن از سراشیبی (HAC)، ترمز اتوماتیک در سرازیری (DBC) و کنترل کننده و نمایش‌دهنده‌ی باد می باشد که این موارد در اجاره ماشین سانتافه برای مشتریان ایمنی را به همراه خواهد داشت.

پیشرانه های مورد استفاده در اجاره سانتافه نیو

اجاره سانتافه نیو با سه پیشرانه‌ قابل سفارش است.که در ماشین تشریفات و اجاره خودرو و اجاره ماشین با راننده و اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین عروس از پیشرانه ی مدل دوم استفاده میشود.

  • ali zamani