اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰


آرزوی هر دختری پوشیدن لباس عروس و داشتن یک ماشین عروس لوکس گل آرایی شده است. برخی افراد با داشتن ماشین های خارجی و لوکس سعی دارند شب عروسی خود را با شکوه تر برگزار کنند. برخی دیگر داشتن ماشین های قدیمی را ترجیح می دهند، باید در انتخاب ماشین عروس و گل آرایی آن نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا زیباترین شب را برای خودتان به ارمغان آورید.

 

اجاره ماشین عروس با گل


نکاتی مهم در ماشین عروس و گل آرایی آن:

 

·         در گل آرایی ماشین عروس، حتما مدل و طرح دلخواه خود را به گل فروشی ارائه دهید و نوع گل ها را از نزدیک ببینید و انتخاب کنید، زیرا با تغییر نوع گل ها امکان تغییر رنگ نیز در آن ها وجود دارد. گل رز هلندی و گل رز ایرانی تفاوت رنگی بالایی دارند.

·         برای تزیین ماشین عروس از گل های درشت استفاده کنید تا هم جلوه بهتری داشته باشد و هم دیر تر پژمرده و خراب می شوند.

·         پس از گل آرایی ماشین عروس بهتر است آن را کمتر در معرض نور آفتاب و یا کمتر در هوای بارانی و برفی نگه داری کنید که دیر تر خراب شود، در هوای نامساعد می توانید به جای استفاده از گل های رنگارنگ از انواع ربان های رنگی و یا تور استفاده کنید.  

·         در فصل زمستان و پاییز می توانید از گل های مصنوعی استفاده کنید اما آن زیباییو جلوه ی گل طبیعی را قطعا ندارد.

·         برای اجاره ماشین عروس، حتما یک زمان مشخصی را به عنوان زمان اضافه در نظر بگیرید تا در تحویل آن استرسی نداشته باشید، زیرا برای هر ساعت اضافی که خارج از قرارداد باشد مبلغی را به عنوان جریمه در نظر می گیرند.

·         برای اجاره خودرهای قدیمی سعی کنید اجاره خودرو با راننده را در نظر بگیرید زیرا این مدل از اتومبیل ها رانندگی مخصوص خود را دارند و به دلیل قدیمی بودنشان احتمالی خرابی آن ها وجود دارد.

·         در هنگام سفارش ماشین عروس توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ آن تاکید زیادی کنید و در هنگام تحویل آن هم رنگ آن را چک کنید، زیرا رنگ ماشین در گل آرایی آن تاثیر به سزایی دارد و زیبایی ماشین عروس به رنگ آن است.

 

نکته مهم: گل آرایی ماشین عروس برای مراسم عروسی و مراسم نامزدی باید کاملا متفاوت باشد، برای مراسم نامزدی سعی کنید گا آرایی ماشینتان بسیار ساده باشد. اما گل آرایی ماشین عروس برای مراسم عروسی تان مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

منابع:

https://www.saadatrent.com/

https://www.saadatrent.com/wedding-car

  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی