اجاره خودرو

پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین در فرودگاه امام

اجاره ماشین در فرودگاه امام یکی از پر متقاضی ترین خدمات موسسه اجاره خودرو رنت کنیم می باشد. متقاضیان ساکت کشور ایران و مقیم خارج می توانند انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با شرایط آسان از خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام بهره مند شوند.  شما می توانید به صورت آنلاین خودروی موردنظرتان را رزرو کنید. پاسخگویی ۲۴ ساعته، وجه تمایز شرکت رنت کنیم با سایر شرکت های رنت خودرو می باشد. ارائه مدارک اجاره کننده ی خودرو از ملزومات اجاره ماشین فرودگاه امام خمینی می باشد. تمام خودروهای اجاره ای در فرودگاه امام خمینی مدل سال می باشند. 

برای رزرو ماشین فرودگاه امام با شماره های زیر تماس بگیرید. 

اجاره خودرو فرودگاه امام

متقاضیان می توانند برای اجاره خودرو فرودگاه از هر نقطه از کشور با یک تماس خودروی مورد نظر را رزرو کنند. برای اجاره ماشین در فرودگاه امام پس از گرفتن موجودی خودروها، باید مدارک لازم برای اجاره خودرو در فرودگاه امام را برای کارشناسان رنت کنیم ارسال کنید. پس از آن برای تحویل خودرو رنت شده در فرودگاه باید ساعت و تاریخ دقیق سفر را نیز مشخص کررده و اعلام کنید. خودروهای اجاره ای در فرودگاه امام شامل خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. خدمات نیز به صورت با راننده و بدون راننده به مشتریان ارائه می شود.

موسسه رنت کنیم تنها کار رنتالی می باشد که درخواست مشتریان را در فرصت کوتاهی انجام می دهد. خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی یکی از مهمترین خدمات شرکت رنت کنیم می باشد. شما در هر نقطه ای که هستید می توانید خودروهای خارجی و ایرانی را در فرودگاه رنت کنید. برای اجاره بنز S500 می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد و هماهنگی های لازم را انجام دهید. 

 

اجاره خودرو در فرودگاه امام

خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام

خدمات اجاره ماشین در فرودگاه امام با قیمت مقرون به صرفه به متقاضیان خدمات رسانی می شود. اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی به دو صورت امکان پذیر می باشد، که شامل مواردی چون: اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام و کرایه خودرو با راننده در فرودگاه امام می باشد. اجاره ماشین در فرودگاه امام با خدماتی مانند: ارائه بیمه کامل CWD و قرارداد، اجاره خودرو بدون پرداخت بیعانه رزرو، امداد و پشتیبانی، خدمات و پاسخگویی شبانه روزی و خودروهای کم کارکرد به متقاضیان ارائه می شود. 

۱- اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام

حداقل مدت زمان کرایه خودرو بدون راننده در فرودگاه امام ۳ روز می باشد. قیمت اجاره خودرو بدون راننده از ۳۲۰,۰۰۰ تومان شروع می شود و شامل خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. نرخ اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه امام خمینی به صورت روزانه محاسبه می شود. هزینه ترانسفر فرودگاهی برای خودروهای بدون راننده ۱۵۰,۰۰۰ تومان است که پرداخت آن بر عهده مشتری می باشد. کارشناسان رنت کنیم در هر ساعت از شبانه روز خودروی مورد نظرتان را به موقع به شما تحویل می دهند. 

مدارک لازم برای اجاره ماشین در فرودگاه امام

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه امام داشتن مدارک زیر است:

• داشتن حداقل سن ۲۰ سال گواهینامه

گواهینامه رانندگی:
• گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

اسناد شناسایی مورد نیاز برای اجاره خودرو فرودگاه امام:
• کپی پاسپورت (در صورت داشتن پاسپورت ایرانی، ملزم به ارائه کپی از کارت اقامت می باشد)

شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت):
• پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.
• پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
• مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

شرایط کامل اجاره خودرو

۲- اجاره خودرو با راننده در فرودگاه امام

کرایه خودرو با راننده در فرودگاه امام به صورت ساعتی و کیلومتری محاسبه می شود. تمام راننده های شرکت رنت کنیم خوش برخورد و خوش پوش هستند، شما می توانید برای استقبال از مهمانان ایرانی مقیم خارج از خدمات اجاره ماشین با راننده استفاده کنید. کرایه ماشین با راننده که جزو خدمات تشریفاتی می باشد نیازی به ارائه مدارک از طرف متقاضیان را ندارد. تمام رانندگان خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام مجرب و مسلط به امور تشریفاتی می باشند. برای رزرو خودروهای با راننده باید حداقل ۳ الی ۴ روز قبل از سفرتان خودرو را رزرو کنید. برای رزرو ناگهانی خودرو با راننده حداقل ۲ الی ۳ ساعت زمان برای هماهنگی های لازم توسط کارشناسان ما نیاز است.

 

 

 

 

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

برای اجاره ماشین فرودگاه امام به صورت بدون راننده در ابتدا باید خودروی مورد نظر را رزرو کرد. پس از ارائه مدارک لازم برای کرایه خودرو در فرودگاه امام و باید تصویر بلیط پرواز خود را ارئه دهید. در روز پرواز، می توانید خروجی سالن خود را با راننده هماهنگ کنید. نماینده ما با در دست داشتن پلاکاردی که نام شما بر روی آن نوشته شده است در سالن انتظار حضور می یابد. قرارداد اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی توسط طرفین امضا می شود سپس خودرو تحویل اجاره کننده داده می شود. تمام هزینه رزرو خودرو در فرودگاه امام باید توسط متقاضیان پرداخت شود.

برای اجاره اتومبیل در فرودگاه امام به صورت با راننده نیز باید تصویر بلیط پروازتان را ارسال کنید. سپس در روز پرواتان یک راننده مجرب و مسلط به امور تشریفاتی توسط تاکسی های فرودگاهی، شما را به مقصد می رساند.

ترانسفر فرودگاه امام

ترانسفر فرودگاه امام جزو خدمات تشریفاتی محسوب می شود. ترانسفر فرودگاهی برای جابه جایی مسافران عزیز از مبدا درخواستی شان به فرودگاه امام و یا از فرودگاه امام به مقصد دلخواه، با یک خودروی لوکس همراه با راننده انجام می شود. رانندگان رنت کنیم مسلط به امور تشریفاتی و مسلط به زبان های خارجی می باشد. برای اجاره خودرو در فرودگاه امام، مشتریان نیاز دارند که کارشناسان ترانسفر، ماشین رزرو شده را در ساعت مشخص شده در فرودگاه تحویل دهند. 

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام

برای اجاره ماشین فرودگاه امام در ابتدا باید بر اساس نوع خدماتی که ارائه می شود، خودروی مدنظرتان را انتخاب کنید. برای رزرو خودرو باید ۳ الی ۴ روز قبل از پرواز خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. سپس باید مشخصات پروازتان را به کارشناس ما اعلام کنید. پس از انتخاب خودرو می توانید مدارک لازم را از طریق تلگرام و یا واتساپ برای کارشناس مورد نظر بفرستید.

کارشناس ترانسفر در روز تعیین شده، ۳۰ الی ۴۵ دقیقه قبل از فرودآمدن پرواز شما در سالن انتظار فرودگاه حاضر می شود. با در دست داشتن برگه که شامل مشخصات فردی شما و مشخصات پروازتان می باشد، شما به راحتی می توانید همکاران ما را پیدا کنید. قبل از تحویل خودرو می توانید قرارداد را مطالعه کرده و سپس امضا کنید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام

رزرو ماشین در فرودگاه امام

برای رزرو نهایی خودرو باید چند روز قبل از سفر خود از موجودی خودرو مطمئن شوید و می توانید به صورت رایگان خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. برای قطعی کردن قراردادتان باید حتما تصویر بلیط شخص کرایه کننده را برای کارشناسان ما بفرستید..پس از ارسال اطلاعات شناسایی خود پیش فاکتور کرایه خودرو براستان ارسال می شود. تمام خودروهای موجود دارای بیمه کامل CDW هستند. خودرو ها مدل سال می باشند. امداد و خدمات رسانی به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به متقاضیان می باشد.

ارزر پرداختی برای اجاره خودرو در فرودگاه امام

تمام مبالغ قرارداد های شرکت اجاره خودرو رنت کنیم به صورت تومانی تنظیم می شود. متقاضیانی که تمایل به پرداخت ودیعه و یا کرایه خودرو به صورت ارز دلاری و یورویی را دارند می توانند پس از امضای قراردادشان کرایه را به نرخ روز تبدیل کنند و به صورت ارزی پرداخت کنند.

نکات ضروری برای اجاره ماشین فرودگاه امام

اگر پرواز شما تاخیر داشت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

باک بنزین خودرو را باید همان مقدار که تحویل گرفته اید، باز گردانید.

کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته خدمات آنلاین اراه می دهند، بنابراین تحویل و عودت خودرو در ساعت های بامدادی امکان پذیر می باشد.

کارشناسان ما به راحتی شما را در گیت های فرودگاه می یابند و ملاقات می کنند.

تمام هزینه ها به صورت شفاف و و اضح در قرار داد عنوان می شود.

4.7 / 5 ( 138 امتیاز )

  • ali zamani