اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

می دایند که در کشور ایران، بنزین از مهمترین جزئیات یک اتومبیل می باشد و همچنین این امر برای شرکت های اجاره خودرو از اهمیت بسیاری برخوردار است و گاهی اوقات مسافران خارجی از بنزین رایگان بهره می برند و به همین دلیل شرکت اجاره خودرو از اتومبیل هایی که مک مصرف هستند استفاده می کنند.

 

 

سمند های قدیمی را می توانیم به عنوان پر مصرف ترین خودروی ایراین معرفی کنیم که در مقایسه دیگر خودرو ها حدودا 30 درصد بنزین بیشتری را مصرف می کند. در مقایسه با خودروی سمند، خودروهایی چون پژو 206 و ال نود بهترین اتومبیل ها در امر هستند.

اجاره خودرو در کیش 

 

خودروی ایرانی تیبا که برای سایپا می باشد دارای مصرف سوخت بسیار کمتری در مقایسه با سایر خودروها دارد. تیبا با پیشرانه 1.5 لیتری توانی معادل 80 اسب بخار دارد و در مقایسه با میتوبیشی که 1.2 لیتر با توان 74 اسب بخار، مصرف بسیار کمی نی دارد.

 

 

این نکته را در نظر بگیرید که مصرف سوخت اتومبیل ها در مسیر های بزرگراهی و شهری متفاوت است، به عنوان مثال خودروی پژو 206  در بزرگراه برای هر 100 کیلومتر 6 لیتر سوخت مصرف می کند اما در شهر می تواند سوخت آن به 10 هم برسد.

 

 

 

منابع: 

 

http://forum.filenab.com/member.php?361-farideparsa

http://forum.vmusic.ir/member.php?u=7229

http://www.mihanwebhosting.com/forum/members/shimabordbar.html

http://forum.roboeq.ir/index.php?action=profile;u=3663

http://www.forum.scriptcamp.ir/Forum/User/mahrooparsa

 

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی