اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰


 

خودرو ها علاوه بر کارخانه ساخت و مدل و همچنین رنگ هایشان، بر اساس پیکربندی نیز با یکدیگر متفاوت هستند و دسته بندی و یا کلاس بندی می شوند.

 

 انواع خودرو

 

سدان: این نوع خودرو ها به خودروهای بین شهری نیز معروف هستند و به این گونه خودرو ها، خودرو های سه جعبه ای نیز می گویند که دارای 4 در می باشند که ظرفیت آن ها با راننده 5 نفر است و یک فضایی بسیار بزرگ و جا دار برای صندوق عقب آن در نظر گرفته شده است که می توان سمند و یا پژو 405 را مثال زد.

در نظر داشته باشید که این نوع اتومبیل ها در بین شرکت های اجاره خودرو بسیار محبوبیت دارند و این گونه شرکت ها بیشتر از خودروهای سدان استفاده می کنند.


SAMAND LX

 

هاچ بک: ماشین های هاچ بک صندوق عقب ندارند اما یک فضایی کوچکی در قسمت عقب خود دارند که نمی توان بار زیادی را با آن جا به جا کرد، هاچ بک ها در مدل های 2 در یا 4 در یافت می شوند که ظرفیت آن ها 4 یا 5 نفر است، ماشین 206 از این قبیل خودرو ها است.

شرکت های اجاره خودرو نیز از هاج بک ها هم استفاده می کنند زیرا این خودرو ها در بین مشتریان بسیار محبوب هستند و به همین دلیل شرکت ها در بین اتومبیل هایشان این ماشین ها را هم برای اجاره دارند.

 

شاسی بلند: مردم ایران این نوع ماشین ها را بسیار دوست دارند و به بقیه اتومبیل ها ترجیح می دهند، زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری آن ها باعث بالا بردن موقعیت اجتماعی افراد می شود و همچنین فضایی بسیار خوب و بزرگ برای سرنشینان و حمل بار آن ها وجود دارد. دقت کنید که این اتومبیل ها برای آفرود و کویر نوردی استفااده نمی شود و کراس اوور ها بیشتر مناسب این گونه تفریحات می باشند.



  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی