اجاره خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰


 

کلمه ترانسفر به معنی جا به جا کردن و یا انتقال دادن است اما ترانسفر فرودگاهی به معنی انتقال دادن مسافر از فرودگاه به مقصد و برعکس می باشد، برای انجام این کار می توان از شرکت های اجاره خودرو، اتومبیل های لوکس و خارجی را اجاره کرد که اجاره خودرو با راننده را ترانسفر فرودگاهی می گویند.

 

انواع خودرو برای ترانسفر فرودگاهی

انتخاب یک خودروی لوکس و خارجی برای داشتن یک رفت و آمد راحت از مقصد به فرودگاه و برعکس، به تعداد مسافرین و سلیقه آن ها بستگی دارد، برای تعداد افراد بیش از 5 نفر می توانید از اجاره ون و یا اجاره اتوبوس استفاده کنید. اگر شما مهمان خارجی دارید و می خواهید برایش سنگ تمام بگذارید به شما پیشنهاد می کنم که با اجاره خودرو با راننده او را سورپرایز کنید.


 

transfer


ترانسفر تشریفاتی

ترانسفر تشریفاتی هزینه خیلی بالاتری نسبت به خودرو های دیگر دارد که این گزینه برای سران کشور های دیگر استفاده می شود که به این خدمات CIP می گویند، در واقع افرادی که از نظر تجاری نامی برجسته دارند این مخفف را به یدک می کشند.

خدمات CIP شامل خدمات ویژه و رفاهی برای داشتن آرامش مسافران می باشد و استراحت کاملی را در اختیار آنان می گذارند که این طرح از لحظه ی ورود مهمانان به فرودگاه اجرا می شود.

 

هنگام اجاره خودرو برای ترانسفر فرودگاهی باید از یک موسسه معتبر خودروی مورد نظرتان را اجاره کنید.



منبع:

 https://www.aeriagames.com/user/Sandrabell/

https://morguefile.com/creative/haileyabby/1/all

https://www.4shared.com/u/ta4gnuwW/elena.html

  • ۹۷/۰۸/۰۱
  • ali zamani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی